Arbeidsvoorwaarden Lunet zorg

Medewerkers van Lunet zorg vallen onder de CAO Gehandicaptenzorg. Enkele van onze aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden voor vaste medewerkers:

Pensioenfonds Zorg & Welzijn
Je bouwt pensioen op bij deze pensioenverzekeraar voor de sector zorg en welzijn.

Collectieve zorgverzekering bij IZZ
Jij en je gezinsleden kunnen gebruik maken van de collectieve zorgverzekering van IZZ. Je profiteert van een hoge netto werkgeversbijdrage en een aantrekkelijke collectiviteitkorting.

Persoonlijk Budget Levensfase (PBL)
Naast je vakantie-uren ontvang je ook PBL-uren (57 uur per jaar voor nieuwe medewerkers bij fulltime dienstverband). Die uren kun je naar eigen inzicht opnemen, sparen of laten uitbetalen. Zo krijg je meer zeggenschap over de verdeling van je tijd tussen werk en privéleven.

Collectieve verzekeringskorting
We hebben afspraken gemaakt met Centraal Beheer Achmea, waardoor je collectiviteitsvoordeel kunt krijgen op verschillende verzekeringen en financiële diensten. Ook kun je met extra voordeel gebruik maken van aanvullende diensten op het gebied van reizen, gezondheid en mobiliteit.

Reiskostenvergoeding
We werken met verschillende reiskostenvergoedingen, voor onder meer woon-werkverkeer en dienstreizen.

Lunet zorg Pluspakket
Het Lunet zorg Pluspakket bevat verschillende keuzeregelingen op het gebied van persoonlijke arbeidsvoorwaarden, waaraan je kunt meedoen als medewerker. Het Pluspakket geeft je de mogelijkheid om arbeidsvoorwaarden die je automatisch vanuit de CAO krijgt, op een fiscaal vriendelijke manier te verruilen. Zo kun je zelf kiezen hoe je jouw secundaire arbeidsvoorwaarden wilt samenstellen. Het Lunet zorg Pluspakket omvat:

  • een aantrekkelijk fitnessabonnement
  • fietsplan
  • extra vergoeding reiskosten (uitruil met reiskostenvergoeding)
  • vergoeding lidmaatschap vakbond of beroepsvereniging
  • studiekosten

Meer weten over de arbeidsvoorwaarden Lunet zorg?

Voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden kun je contact opnemen met Administratie HRM via 088 551 5335 of hrm.administratie@lunetzorg.nl.